Aliev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç bir hizmetleri düzgün şekilde çalışmıyor ve her defasında müşteri temsilcisi farklı bahaneler üretiyor. İade istedim 3 gün oldu hala ortada yok
Oradan niye satın alıyorsunuz ki hocam? Orası r10 bilmeyen forum dışı normal kullanıcılar için. r10.net/instagram kategorisine bakabilirsiniz. turkpaneli.com önerim.