Borç vermemenin bitik olmakla hiçbir alakası yok. Hangi arkadaşıma borç verdiysem hiçbirinden ses seda çıkmıyor. Haftaya ödeyeceğim diyen biri 6 ay geçmesine rağmen ödemeye yanaşmadı bile. 2 sene önce 25.000tl verdiğim bir arkadaşım parayı istemeyeyim diye mesaj dahi atmıyor. İnsanlar neden borç versin? Çoluğunun çocuğunu rızkını borç vererek çöp edeceğine gider altın alır, döviz alır en kötü o parayı yese daha hayırlı.
Bahsetmek istediğim o değil insanlar biriktiremiyor ki borç versin olanin da parası faizde