Arkadaşım benden iş için 5-6 ay önce 200 TL aldı hala vermeyi bırak unutmuş ben de hatırlatmıyorum ve utanmadan kaç kez daha o arada benden borç istedi 5k-6k-10k falan istiyor bi de yarın vericem diyip
Evet ülke ekonomik olarak kötü ama insanlarımızda masum değil artık