valla oy kullanırken düşünülecekti bunlar. gökten zembille inilmediya. biz seçtik bizi yönet dedik. sonuç durum bu.
o yüzden hak ettiğimizi yaşıyoruz. fazlasını değil. çoğunluk böle karar verdi. (işin ilginç yanı sıkıntıyı çekende çoğunluk)