Konu
Ülke durumu gerçekten berbat
15-08-2024, 14:26:24
#5
arenpi
valla oy kullanırken düşünülecekti bunlar. gökten zembille inilmediya. biz seçtik bizi yönet dedik. sonuç durum bu.
o yüzden hak ettiğimizi yaşıyoruz. fazlasını değil. çoğunluk böle karar verdi. (işin ilginç yanı sıkıntıyı çekende çoğunluk)