Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden?
Hiç bir hizmetleri düzgün şekilde çalışmıyor ve her defasında müşteri temsilcisi farklı bahaneler üretiyor. İade istedim 3 gün oldu hala ortada yok