Ben vodafonedan turkcelle geçiş yapacaktım onlinedan başvuru yaptım sim kartı dün geldi ama etkinleştirmedim hâlâ bi problem olur mu çünkü 30 eylülde bitiyor vodafone taahhüdüm
2 aylık aldığınız indirimi cayma olarak ödersiniz. Örneğin 300₺lik paketi indirimle 200₺ye kullanıyorsanız, bu ayın ve eylülün indirimini sizden alırlar 200₺ olarak