neoblack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3.reddi de aldım. Herkes de mi böyle
merhaba aynı sorun bende de var bende 3. kez red aldım ve gelen mailde konudakiyle aynı çıldırmak üzereyim... konuyu takipteyim