Byrum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kvkk eksenli ifade edilmiş olsa da mağazaların stok sıkıntısı iletişimi ve olumlu yorum, niçin olumsuz yorum mesajlarının önüne geçmek için paylaşılmıyor. Ben 3 yıldan fazla kargo ekranından müşteri datasını çekerdim, iletişime de geçerdim. Dengeyi kuramadığında başına iş alabilirsin. Hassas bir konu.
Acaba sipariş sonrası otomatik bir teşekkür mesajı yapılabilir mi diye düşünmüştük sadece, teşekkür ederim.