uvajed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://geyikmi.com/amasya-universit...a-gundem-oldu/ buyur dostum, elimden geleni yaptım. Böyle haksızlıklara gerçekten ben de gelemiyorum.
Allah razı olsun hocam. Çok teşekkür ederim.