Kvkk eksenli ifade edilmiş olsa da mağazaların stok sıkıntısı iletişimi ve olumlu yorum, niçin olumsuz yorum mesajlarının önüne geçmek için paylaşılmıyor. Ben 3 yıldan fazla kargo ekranından müşteri datasını çekerdim, iletişime de geçerdim. Dengeyi kuramadığında başına iş alabilirsin. Hassas bir konu.