@nemesisqwe; Adamlar benim profile güvenip cihaz göndermiyor 2 yıldır forumda yoklar. Bana sen güven diyor açık artırmalar bile şaibeye döndü artık. Çok garip bir duruma doğru gidiyor.
Hocam 2FA açık olmasına rağmen benim hesabımın çalıntı olabileceğini savunuyor sen benim ne yanlışımı gördün de böyle birşey diyorsun 😊 farklı iban veren şüpheli olan sensin
Zaten açık arttırma da hesabı çalınan ilk oraya konu açılıyor güvenip ticaret yapılacak kategori değil bence 😅