Öncelikle merhaba herkese iyi forumlar.
Dün PayTR başvurusu yapmıştım bugün onay işlemlerim oldu ancak başvuru yaparken subdomain kullanmıştım. Yani PayTR de site adresiniz olarak ; xxxx.domainadi.com yazıyor.
Ancak bugün aldığım bir karar doğrultusunda anadomain de yani domainadi.com da hizmet vermek istiyorum.
Bunu bu şekilde kullanabiliyor muyuz (callback) ayarları değiştirildikten sonra. Yoksa yeniden başvuru mu yapmak gerekiyor konu ile alakalı bilgisi yardımcı olursa sevinirim.