Merhaba,

Bir hizmet alacaktım, arkadaş farklı birinin IBAN'ını verdi. Ben de R10 hesabı ile uyuşmadığını söyledim. Arkadaş ise hesaplarında sorun olduğunu söyledi. Ayrıca, önce işi sonra ödeme yapma teklifimi de kabul etmedi, bu durum bana şüpheli geldi.

Eğer bir moderatör durumu incelemek isterse, konuşma ekran görüntüleri ve kullanıcı adını paylaşabilirim. Böylece, daha sonra başkalarının mağdur olmasının önüne geçebiliriz.

Teşekkürler.