Gladiator0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar şuan ameliyat nedeni ile raporluyum. Fakat bugün işten cikartildigimin haberini aldım. Şuan nasıl bir yol izlemeliyim. Ek olarak onerdginiz avukat var mı ?
Not : 4 aydır raporluyum
Merhabalar.

Öncelikle geçmiş olsun. İşten çıkartılmanızın devamında iş veren nasıl bir
yol izledi bu konu hakkında bir bilginiz var mı? Eğer işten tazminatınızı
vererek çıkardıysa sadece işe iade davası açma hakkınız olur. O durumda
da pek çok farklı konunun incelenmesi gerekir. Siz işi yapmaya devam
etme yeteneğine sahip misiniz? Raporlu olmanıza neden olan olay nedir?
Örneğin eğer kendi kusurunuz sonucunda oluşan bir sorun nedeni ile
rapor aldı iseniz iş veren farklı uygulamalara gidebilir. Tüm olayın detaylı
incelenmesi ve ona göre bir yol haritası çizilmesi gerekir. Eğer profesyonel
destek almak isterseniz profilimdeki numaradan ulaşabilirsiniz.

İyi forumlar