Bugün,mühendis bir arkadaşımın belediyede kendi pozisyonunda iş bulduğunu öğrendim. KPSS şartı vs aranmadan. Nasıl olduğunu tam detaylı açıklamayacağım malum diğer tartışma zeminlerine yol açabilir ama nasıl olduğunu anlayan anladı. Geçen hafta da A101de (ciddiyim) başka bir mühendis arkadaşım işe başladı. Yani referansın kuvvetli olduğu dönemler hala devam mı ediyor?
Evet, 100 yıldır devam ediyor. Vatandaş olarak bizlerin zihniyeti değişmedikçe de yüz yıllarca devam edecek.