@turansonkaya; @slowy;dostlar, bosluk.net'i geri iade aldım. Alan adı usom tarafından blackliste alınmış, usom'la görüştüğümde benden belge istediler. Belgeleri ilettiğim zaman yarın bir gün alan adını satarsam ve sattığım kişi illegal işlemlere bulaşırsa adamlar üstü kapalı boklu değneğin ucu sana değer dediler.Alan adı kayıt firmasına ilettim onlarda krallık yapıp iade işlemini söylediler. Bende iadeyi kabul ettim, alan adı kayıt etmeyi düşünüyorsanız usom blackliste bakmadan önce kayıt etmeyi düşünüyorsanız etmeyin.