Bizden daha çok borcu olanı görünce neden rahatlayalım arkadaşlar yazık günah değil mi? Hem borcu olmak illa kötü durumda olmak anlamına gelmiyor ki bu devirde. Adam dükkanını yenilemek ultra lüks yapmak için gidip borç yapıyor e işte 700 bin borcum var diyor. Bildiğimiz anlamda borç ile bu bir değil yani. Benim dikkat çekmek istediğim nokta bu borcum var yazanları bir havuzda toplayıp data toplanabilir.