Hocam benim merak ettiğim kısım örneğin bi çin sitesinden ürün bulsam gümrük müşaviri ile anlaşırsam getirebilir mi ve vergi oranı %60 mı olur?
Hocam öncelikle şuan ki piyasa da çok zor.İstanbul da oturuyorsanız İstoç diye bir yer var. Sadece gezmeye gidin. Dükkanlara girin selam verin çıkın. Yalandan fiyat sorun göz atın. İçinize sinen ürünler varsa fiyat alın. Sonra bir gümrük müşavirliği danışıp, bir şirket aracılığı ile ürünü getirin. Başka bir yolu yordamı şuanda yok. Vergiler çok çok yüksek ve piyasada ürün satışı düşük. Bu yüzden yerel toptancılardan ürünleri uyguna alabilirsiniz. Göz atın. İstediğiniz soruları da sorabilirsiniz. Müsait olunca cevaplarım.