Merhabalar son günlerde gümrük muhabbetlerini duydum, aktif bir ticarete girmek istiyorum. Yurt dışından bazı ürünlerden getirmek istiyorum 2 deste şeklinde, toplu getirince ekstra indirim oluyor mu veya şirket kurup mu yapmam lazım. Nasıl toptan yurt dışından ürün getiririm bilgisi veya deneyimi olan var mı?