canlar araç şehir içi kullanılacaksa tabiki benzinli, şehir dışı uzun yol yapacaksa tabiki dizel. bu işin kuralı budur.
Bu kuralı siz koyduğunuz için sadece siz biliyorsunuz sanırım.
Şehir içi ya da şehir dışı kullanıma göre değil, aylık kaç km yaptığınıza göre değişir. Ayda 1000 km ve altı ise dizel çok mantıklı değil. Daha yüksek km yol yapılacaksa Dizel güzel bir seçenek, yakıtta ort. %30 tasarruf edersiniz.
Dizel ile ilgili olumsuz konuşanların büyük bir kısmı ya dizel araç kullanmamış oluyor ya da sorunlu bir araca denk gelmiş ve sanki bütün dizel araçlar sorunluymuş gibi genelleme yapıyor.