R10.NET'in Bence En İyisi
Kimsenin elektrikli dememiş olması kalp kırıcı. Citröen E-C4 kullanıyorum. KM/78 kuruş yakıyor araba. 156 Beygir. Yokuşta bilmem ne de en ufak bi performans eksikliği eko modda bile hissetmiyorum. Bugün alacağınız herhangi 1 dizel yada benzinli araba ben az yakıyorum dese km/3 tl civarı yakar. Elektriklinin verdiği performansı almak için 4-5 tl ye tırmandırırsınız. Uzun yolda bile 1.2 TL yakıyor.
Kendinize bi iyilik yapıp elektrikli alın.
Not: Evet verdiğim rakamlar %38 elektrik zammına rağmen. 4.1 TL/Kw alıyordum zamdan sonra 5.9 TL /kW almaya başladım. Buna rağmen 80 kuruşa 1 km gidiyorum. Zamlardan önce 60 kuruştu km de maliyet. Evden şarj edebilseydim şu an 50 kuruşa sürüyor olurdum, arkadaşım zamlardan önce 35 kuruşa gidiyordu 1 km yi.