Bu kişinin başkası adına olan bir hesabı kullandığını düşünmüyorum.
Bence hesap kendi adına, fakat R10'da ki üyeler maalasef miktarı çok düşük bulmaları ( sürümden kazanıyor ) veya vakit ayıramadıkları için şikayetçi olmuyorlar, veya 100 Kişiden 2-3 kişi şikayetçi oluyor ve bunların bu işe devam etmesinde ki asıl saikte bu aslında.
Şikayetçi olan var hocam ama yapmaya devam ediyor + dava süreçleri genellikle ülkemizde uzun sürdüğü için maalesef. Ayrıca kiralık IBAN vs. değil Mustafa Düşünceli'nin babasına ulaşıp babasıda ''bizide çok uğraştırttı'' demişti galiba bi konuda öyle hatırlıyorum