En son moderatörlerden birinin, r10 da sürekli birilerini dolandıran kişi hakkında adliyeye şikayet edilmediğini ve kendilerinden hukuki süreçe dahil edilip kişinin bilgilerinin talep edilmediğini okumuştum.
R10'dan ziyade, Savcılık doğrudan banka ile iletişime geçip, bilgi talebinde bulunduğunda, banka bir süre sonra, fazla talep gelince normalde hesaplarını AML/CTF kapsamında bloke edilmesi gerekiyor, ki çoğu zaman durum böyle oluyor.
Fakat banka hesaplarını bile hala aktif olarak kullanıldığını rüyet ediyoruz.