EnesBdk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hesabınıza iş çıkışı bi bakacağım tekrardan ayrıntılı



Hocam hesabın hem elo yüksek (ben plat-elmas eloyum) hemde skin sayısı az. Biraz fazla fazla skin arıyorum teşekkürler
https://www.r10.net/acik-artirma-ila...post1087845316