Yapıkredi hesabıma para gönderdim ard arda 2 defa. Fast kullanabilmek için.
Birinci gönderdiğim geldi fakat ikinci gönderdiğim hesabıma geçmedi. Akbank mobil kısıtlanmıştır diye mesaj aldım. Daha önce bu durumu yaşayan var mı?
Evet benimde başıma geldi bir ödeme yapacaktım başka birine şubeye gidip işlem yaptırmak gerekiyormuş yıl olmuş 2024 halen şubeye gidin diyorlar.