LiderBayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Domaini alıp mağduriyetleri gideriyoruz diye reklamla açsalar; mağdurlardan işte içeride şu kadar paranız görünüyor ama şu harç bu vergi ödemesi çıkıyor.
Bunu ödemeniz durumunda tarafınıza iade sağlanacak deseler; yine bir ton kişiyi doIandırırlar.

Ve daha bir sürü farklı yolla eski mağdurların acısını hatırlatıp çok yüksek vurgun yapabilirler.

Ytd.

alsın biri yapsın bak şuraya diyeyim bu millet o kadar saf ki emin ol o yatıranlar tekrar yatırır Türkiye'nin şeysi bitmez emin ol buna bak tutarda ama sonunu bilemiyorum