1.3 tce gerçekten harika bir motor. Araçlar aşırı seri ancak yakıt tüketimi biraz fazladır benzinlilerin. Özellikle düz yolda kıyaslarsak 1.3tce motorlar 1.5 dci’leri kolaylıkla geçebiliyor…

Objektif bir yorum yaptığıma emin olabilirsiniz zira 1.5 yılı aşkın süredir 1.5 dci 110 beygirlik aracımı kullanıyorum. Yakıttan çok memnunum. Motor, zaten kendini kanıtlamıs bir motor ve turboyla sorunsuz çalışıyor.

Basım agrımasın, az yaksın ve tatmin etsin derseniz piyasası da oldugu için fazlasıyla 1.5 dci derim. Ama eğer kullanım mesafeniz kısaysa dizelin kurumudur, ısınmasıdır vs ugrasmamak icin kesinlikle benzinli.

Tüm bunların dışında kalırsak şayet bu arada ben yeni araç aldığımda kesinlikle dizel tercih etmeyi düşünmüyorum