WPD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Binanın dolması gerekiyor gibi şeyler duydum umarım öyle değildir. Daha 6-7 boş daire var.
Son 1 boş ev kaldı onuda taşınıcaklar hocam bekliyoruz, sizin durum vahim allah kolaylık versin.