ibrhmatysn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende de durum aynı altyapı yok superonline kullanıyorum, binada ki komşularımız ile dilekçe yazdık ilettik bekliyoruz umarım olur.
Binanın dolması gerekiyor gibi şeyler duydum umarım öyle değildir. Daha 6-7 boş daire var.