Müşteri hizmetlerine bağlasa derdimi anlatıcam bağlamıyor ürün yok kabul mü etmediler ne oldu haber alamıyorum ne yapıcam bilmiyorum.
Valla amazondan alışveriş yaptıktan sonra bir sorunla karşılaşırsan Allah sana kolaylık versin.
Müşteri hizmetlerine bağlanıp ürünümü istiyorum dediğinde, teknik arıza yazıyor ve başka müşteri hizmetlerine seni aktarıyor o da diyor sorunu baştan anlat. 3 kere üst üste bunu yaptıktan sonra pes ettim.
Şikayetvara yazdım sonra farkettim ki adamlar orada da yok şikayetlere cevap vermiyorlar.
Amazon artık eski amazon değil, amerikadaki amazon hiç değil. Sorun yaşadın mı karşında adam akıllı birisini bulman çok zor.