Hayırlı olsun, İstanbul'da öğrencilik zor. Gerçi istanbul'da yaşıyormuşsun zorluk çekmezsin.
Üni olarakta 1-2 kişi fena değil demişti. Detayları bilen kişiler paylaşacaktır. Her şey gönlünüzce olsun hocam.