GiTaRTiST adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Asıl gözünü açmış olan benim kardeşim. Bu ülke çok kötü yönetiliyor olabilir ekonomisi kötü olabilir ama sen her zorlukta vazgeçiyorsan Amerikada yaşasan farketmez.
Konumuz evlilik, Allah'ın emri, Peygamberin sünnetidir. Bekarken kendini zor idare eden adam evlenip toplamda 5 kişiye bakabiliyor. Bekarken de aynı bilgi birikim sahibi adam evlenince de aynı bilgi birikim sahibi. Bazı anahtarlar var ve sırlar vardır İslam'da zenginlik için unutma bunu. Çok derine inemiyorum...
Evlilik berekettir diyorsunuz ama ben 9 aydır işsizim ve 3 ay evvel evlendim.
Ailelerimiz elinden geldiğince destek oluyor ama yaşadığım sinir stresi tahmin bile edemezsiniz. Evlilik berekettir lafı bana göre bir zırvadan ibarettir. Bunu tecrübe ederek gördüm.
Nasip, kısmet diye bir şey yoktur. Yalnızca çalışmak vardır. Yeterince emek veren zenginleşir, emek veremeyen ise yerin dibine girer.
Eğer ailelerimiz destek olmuyor olsaydı ve eşim diğer kadınlardan daha anlayışlı olmasaydı korkarım ben bu 3 ay içinde kesin intihar ederdim ya da iyi ihtimalle evliliğimi bitirirdim.

O yüzden bırakın bu evıilik berekettir laflarını. Ya şansınız yaver gitmiş, doğru zamanda doğru yerde olmuşsunuzdur ya da çokça emek verip, emeğinizin meyvesini almışsınızdır.

Başka türlü mümkün değil elde ettikleriniz.