Merhaba Arkadaşlar ben bir süredir Türkiyede dropshipping deniyorum ancak ülkenin hâli belli Ürünler çok pahalı geliyor insanlara Bende amerikaya dropshipping yapmak istiyorum ancak birkaç sorum bulunmakta:

1:Amerikadan ödeme almam için ne lazım illa şirket açılmalı mıyım açılmadan da yapabilirmiyim?

2:Amerikadan organik Bir şekilde trafik (alıcı) çekmek istiyorum, bunun için nasıl videolarımın amerikadaki insanların önüne çıkmasını nasıl sağlarım?

3:Bunları yapamazsam diyede Düzgün tedarikçi arıyorum shopify için.

Yardımcı Olursanız çok sevinirim İyi günler