Hocam selamlar, ben de barolar birliği anlaşması sayesinde sık sık yolcu360'ı kullanıyorum. Sormak istediğim soru şu, ekonomi sınıfı araçlar için minimum findeks puanı olarak ne istiyorlar ortalama? Bazı durumlardan dolayı malesef findeks puanımızı artıramıyoruz. Örneğin 1100-1200 puanla hangi firmalardan kiralama yapabiliriz?