GiTaRTiST adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rızkın nerdeyse oraya gidersin kardeşim, ben 6 aydan fazla Türkiyede'yim mesela. Terketmek zorunda değilsin. Çok kişi var çevremde rızkı ve ailesi için heryeri geziyorlar çabalıyorlar, ama birşeyler elde ediyorlar rahat yaşıyorlar. Asgari ücretle çalışmayı kafasına koyduysa birisi zaten kaybetmiştir baştan. Cebimizde dolmuş parası yokken bile hayal kuruyorduk herşeyin ardından koşuyorduk bizde. Sebebini işledik rabbim verdi açık ve net
Anlıyorum hocam. Allah size daha fazla versin. Siz gözünüzü kapatmışsınız. Daha fazla tartışmaya girmeyeceğim. Bol kazançlar diliyorum size.