SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaklaşık 2 saattir ben de e devlet üzerinden giriş yapmaya çalışıyorum ama sisteme bir türlu giriş yapamıyorum
Ösym'den edevletle giriş butonunu kaldırmışlar