Selamunaleyküm değerli hocalarım, bugün benim doğum günüm ve R10'da neredeyse 1 yaşına ulaştım sayılır, geçen sene tam doğum günümün ertesi günü R10'a kayıt oldum ve bu platformun benim üzerindeki konumu çok değerli

.
Gerek maddi, gerekse manevi açıdan bu platform bi forumdan da ötesi bir online ticaret hanı niteliğinde benim için (çok uyan bir benzetme). Yeni bilgisayarım olsun, farklı yatırımlara vesile olacak kazançlarım olsun, her konuda yardımını esirgemeyen tanıştığım değerli hocalarım olsun; hepsi R10 sayesinde oldu. Bu yüzden bu konuda ayrıca R10 platformuna ve kurucu
@Coşkun Çetin; hocama çok teşekkürlerimi sunarım. Cümleten herkese iyi geceler