hayal dediginiz yerde ben kalıyorum aslında,çünkü sahip olamayacagım şeylerle ilgili düşünmek,hayal kurmak filan bana saçma geliyor.ama param olursa toyota nın hilux modelinden güzel bi arabaya yok demem.