Casper tavsiye etmem ve işlemci kötü, giriş seviyesi 3000 serisi ekran kartına 20k para verilmez.

Önerim RTX4050 ve yenj nesil işlemcili laptop: https://app.hb.biz/LcsoUKrUlm0H