nuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba eticsoft modülü vardı diye hatırlıyorum araştırdınız mı acaba
Evet eticsoftun modülü 3x ve üzeri versiyonlar için, bize 2.3.0.2 versiyonu için gerekli.