AtomAnt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaşadığınız mağduriyet her ne olursa olsun, burada veya herhangi bir yerde kişisel iletişim yazışmalarının ekran görüntülerini paylaştığınızda suçlu oluyorsunuz buna dikkat edin
Numara türk numarası olmadığı için bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum hocam.