Almanyadan mı yazdın bunu?
Hayır Türkiyeden yazdım? Her gün onlarca sürücü kural ihlali yapıyor yaya geçidinden geçerken ben hayatımdan olmak istemem, keşke almanyada yapsaydın aynı şeyi de ozaman gorsdydin, kuralsızliga alistin tabi, ehliyetine el kpnulur 800 euroya kadar ceza yer oturur aglardin