Sen çok dolu konuşuyorsun. cezalar caydırmak için var. kalkmış 3 bin tl çok değil mi diye saçma sapan konu açıyorsun. Ceza 250tl olsa susacaksın demek ki. O zaman ne olacak senin gibi düşünen herkes susacak ve yapmaya devam edecek. Sen ceza değil ödül istiyorsun.
sen hala konuşuyor musun?