Hocam öncelikle haklısınız fakat ben bu durumu meslek öğreten bir MYO'da yaşıyorum, yani inanın hiç farketmiyor. Teorik bilgimi pratiğe dökecek iş bulamıyorum. Ücretsiz çalışmayı teklif ettiğim yerler hatta çalıştığım yerler oldu fakat insanın gücüne gidiyor, çok para istemiyorum ama her sabah uyanıp onca yolu gidecek bir motivasyon olması lazım, sonuçta adama para kazandırıyorum.
hocam motivasyon kismini bence farkli sekillerde arayin, teorik bilgiyi pratige dokmek gayet guzel bir motivasyon bence. Eger gidip gelmek ve yemek muhabbeti butcenizi zorlamiyorsa bi sure tecrube icin goze alinabilir. Kiz arkadasim eczaci, henuz yardimci eczaciligini yapiyor. Normalde 1.5 asgari maas almasi lazim ama hicbir eczane o parayi vermiyor. 6 gun 9-19 arasi calisiyor. Bazi seyler icin katlanmak gerekiyor. Okula nasil karsiliksiz gidip bir seyler ogrendiyseniz, bunu da benzer dusunmek en sagliklisi. Starbucksta calismak degil sonuc olarak alaninizi pratik edeceksiniz.