Üniversite iyi işçi yetiştirir, meslek öğreten bölümler haricinde hiçbir mantığı olduğunu düşünmüyorum. Diploma için okudum, mezun oldum. Keşke o sürede ücretsiz bir şekilde iş öğrenebileceğim yerlerlerde çalışsaydım. Bana daha çok katkısı olurdu.
Hocam öncelikle haklısınız fakat ben bu durumu meslek öğreten bir MYO'da yaşıyorum, yani inanın hiç farketmiyor. Teorik bilgimi pratiğe dökecek iş bulamıyorum. Ücretsiz çalışmayı teklif ettiğim yerler hatta çalıştığım yerler oldu fakat insanın gücüne gidiyor, çok para istemiyorum ama her sabah uyanıp onca yolu gidecek bir motivasyon olması lazım, sonuçta adama para kazandırıyorum.