Konu
TC'de üniversite okumak :)
12-08-2024, 14:55:26
#8
range
Üniversite iyi işçi yetiştirir, meslek öğreten bölümler haricinde hiçbir mantığı olduğunu düşünmüyorum. Diploma için okudum, mezun oldum. Keşke o sürede ücretsiz bir şekilde iş öğrenebileceğim yerlerlerde çalışsaydım. Bana daha çok katkısı olurdu.