Üniversite iyi işçi yetiştirir, meslek öğreten bölümler haricinde hiçbir mantığı olduğunu düşünmüyorum. Diploma için okudum, mezun oldum. Keşke o sürede ücretsiz bir şekilde iş öğrenebileceğim yerlerlerde çalışsaydım. Bana daha çok katkısı olurdu.