reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ohoo o neki ben sataj verip mezun olabilmek için staj yerine para teklif etmiştim yüksek mebla isteyince anlaşamadık
Geçmiş olsun, böyle giderse ben de aynısını yapmak zorunda kalacağım