Sanal ürünlerde aracılık işlemi fiziki ürünlerdeki gibi basit değil. Fiziki ürün alırken sorununu bilirsin, hasar durumunu bilirsin veya çalışma sistemini bilirsin. Bunu en başta belirtebilirsin veya belirtmesen bile kıyaslayabileceğin örneği olduğu için aracılık basittir.

Fakat sanal ürünlerde aynı mantıkla aracılık yapılamaz.
Çok çok iyi bir sözleşme yapmadan, satılacak / alınacak ürünün veya hizmetin her şekli / çalışma sistemi belirtilmeden bir aracılık kurulamaz. Forumda da kaç alışverişte bu kadar net bir sözleşme hazırlanıyodur? Bence hiç. Aracılık yapsak kaç kişi hazırlar. Bence yine hiç.

O sebeple bir moderatörün, kullanıcının aracılık yapması kesin olarak yasaktır.

Tavsiyem aranızda her konuda iyi bir yazılı anlaşma yapın. Sorun olduğunda hukuki süreci rahat şekilde koşturabilirsiniz.