Bu konu hakkında onlarca konu açılıyor.
Aracılık sistemi ek bir özellik değil; yeni bir sorumluluk ve yeni bir proje fikridir.
Yani aslında işi olan birine "şu işi de yapsana" diye emrivaki yapılmış olunuyor.
Aracılık aldım-verdim hadi eyv kolaylığında bir iş değil. Hukuki sorumluluğu ağır. Forumda onlarca şikayet görüyorsak, o işte yüzlerce görürüz.