Forumdaki dolandırıcılık hikayelerine ne kadar aşina olduğunuzu, bu alanda ne kadar tecrübe ya da ufuk kazandığınızı bilmiyorum fakat henüz 2FA açmamış olmanız özel bir tercih sebebi değilse henüz daha bir kaç şey görmediğinizi düşündürüyor. Burada hepimiz bir iş, bir gelir peşindeyiz. Yeterli koşullar sağlanır, hakkınızda yeterli gözlem yapılırsa herkes her an dolandırılma adayıdır. Bunun çoluklukla çocuklukla pek bir alakası yok yani.
Üstadım bakınız
Burada hepimiz ekmek peşindeyiz iş gelir peşindeyiz dediniz ya buna kendinizi katmayın bence.
Burada bir ekmek bir gelir peşinde olsanız 11 ayda 9 ticaret yapmazsınız.
Ayrıca
ismine veremeyeceğim bazı forumlarda 11 yıla kadar bulan üyeliklerim var.
Çok şükür bir ticaret yapacağım zaman verilen ismi iban forum veyahut google üzerinden teyit ederek yaparım
Bu zamana kadar 1 kere karşılaşmadım BÜYÜK konuşmuyorum haşa başıma gelmez demiyorum..
Ama temkinli olmak en önemlisi
Forum yönetimi kusura bakmayın çocuk bakıcısı değil
Sürekli forumda yok ticaret güvenliği için şu açılsa bu açılsa uyarı verilse forum yönetiminden birileri aracı olsa.
Yani forumda 1 ayım oldu yüzlerce böyle konu ve yüzlerce aynı KİŞİ TARAFINDAN dolandırılan insanları görüyorum dolandıran kişi hep aynı
1 kere google bu ismi yazsanız zaten farkına varacaksınız ama yok.
Yani yazacağım onlarca şey var ama forum kurallarına aykırı belki bu yazdığımdan ötürüde uyarı alırım ama bu yani.